Условия за доставка

Доставка

Поръчаната от Вас стока се доставя от куриерска фирма по Еконт Експрес до Ваш адрес или най-близкия офис на куриера, от където ще си я получите в удобно за Вас време.  Куриерът и начинът за доставка се уговаря при поръчката. Цената на доставката ще бъде добавена към цената на продукта/ите.


Срок за доставка

След регистране на Вашата поръчка, нашите служители веднага я обработват, за да може да бъде изпратена възможно най-бързо. В случай, че регистрирате своята поръчка в събота или неделя, или прaзничен ден, то тогава ще трябва да изчакате първия работен ден за обработката й.

Можете да следите статуса на поръчката във Вашия клиентски акаунт в Еконт Експрес, където ще Ви бъде предоставен  номера на товарителницата, с която ще бъде доставена пратката.


Опаковка

С цел да се запази здрава по време на транспортирането, Вашата пратка ще бъде грижливо опакована с аеро фолио и велпапе.


Застаховка:

Когато получавате продукт от нас е задължително да го отворите и проверите в присъствието на куриера. За тази цел в товарителницата е посочена услугата " Провери преди да платиш". Ако не се възпозвате от възможността да проверите пратката в присъствието на куриера, то няма да имате възможнот да направите рекламация на по-късен етап, ако случайно пратката е повредена при транспорта.

Ако констатирате липса на гаранционна карта на продукта в кутията на продукта, е необходимо да сигнализирате в рамките на 48 часа от получаването му. Сигналът следва да бъде изпратен на е-мail aдрес office@pcexpert.bg. Моля, имайте в  предвид, че нямаме възможност да съдействаме, ако не сме получили сигнала в рамките на този срок.